Tervetuloa ICT-palveluiden julkiselle ohjesivustolle. Alla näet tuoreimmat 20 Oamkin henkilöstölle tarkoitettua ohjetta (viimeksi lisätyt/muokatut ensin):
- Sähköinen tenttijärjestelmä (EXAM) Opettajan ohje
07.10.2021
- Videoiden saavutettavuus (esim. verkkoluentojen tallenteet)
14.09.2022
- VPN-ohje henkilöstölle (Oamk)
19.09.2022
- Saavutettavia sisältöjä verkkoon: Hyvä kontrasti parantaa tekstin luettavuutta ja kaavioiden hahmottamista
17.09.2019
- Oamkin tietoaineistojen käsittelyohje
29.04.2020
- Moodle (Oulun korkeakoulujen yhteinen verkko-oppimisympäristö)
01.01.2022
- Kyselyohjelma Webropol (Oamkissa)
31.01.2020
- Kahden eri MS pilvisähköpostitilin käytöstä
13.06.2014
- Henkilökunnan sähköposti
16.06.2014
- Kirjautuminen MS 365 pilvipalveluun, eli mm. sähköpostiin
17.06.2014
- Voit tallentaa ja jakaa tiedostojasi Microsoftin OneDrive (for Business) -pilvipalvelussa
02.09.2015
- Henkilökunta: Tilastojen tarkastelu Power BI:ssä
27.03.2017
- Onedrive- ja Sharepoint-käyttäjät: tarkkuutta jako-oikeuksien kanssa!
03.04.2017
- Opettajan ohje: Dokumenttien linkittäminen Office 365 -pilvipalvelusta Moodleen
29.05.2017
- Näin katsot toisen henkilön kalenteria 365:ssa (esim. opettajasi kalenteria)
18.09.2019
- Näin haet Oamkin käyttäjätunnuksen ja/tai uuden salasanan
28.12.2022
- Näin vaihdat Oamkin käyttäjätunnuksesi salasanan
14.02.2012
- Videoiden elinkaari YuJassa
12.12.2023
- Howspace – digitaalinen fasilitointialusta selaimessa
10.02.2022