Tervetuloa ICT-palveluiden julkiselle ohjesivustolle. Alla näet tuoreimmat 20 Oamkin henkilöstölle tarkoitettua ohjetta (viimeksi lisätyt/muokatut ensin):
- Käyttösäännöt (OY, Oamk)
05.11.2021
- Ulkopuolisen käyttäjän UFO-käyttäjätunnus ja sähköpostiosoite
03.11.2021
- Sähköinen tenttijärjestelmä (EXAM) Opettajan ohje
07.10.2021
- Oamkilaisten kirjautumisessa käyttämät tunnukset eri palveluihin
22.05.2024
- FortiClient-ohjelman asennusohje ja VPN-yhteys
01.09.2022
- Oamkissa käytettävissä olevat langattomat verkot
02.09.2024
- Profiilikuvan vaihtaminen M365:ssa
12.08.2024
- Oamkilaiset on siirretty uuteen M365-ympäristöön 20.5.2024 alkaen – tästä seuraa muutostarpeita organisaatioiden välisessä M365-yhteistyössä
27.05.2024
- Webropol-kyselyohjelmiston käyttöönotto (Oamk)
19.08.2024
- Oamkin käyttäjätunnusten siirto (eli migraatio) UKK
18.03.2024
- Zoom-verkkokokoustyökalu (NORDUNet) – perustiedot ja kaikki Zoom-ohjelinkkimme
10.03.2021
- Pilvitallennus Zoomissa (NORDUNet)
12.12.2022
- Opettajan ohje: Kysymyspankin kopiointi kurssialueelta toiselle
13.09.2017
- Turvallisempi kaksivaiheinen kirjautuminen M365-ympäristöön (MFA) vierastunnuksilla
16.08.2024
- Turvatulostus (Oamkin henkilökunnan ohje)
12.08.2024
- Turvatulostimen lisääminen Mac OS X -käyttöjärjestelmään
17.08.2020
- Tulostimen lisääminen (Windows)
17.02.2017
- Näin vaihdat tunnuksesi salasanan (OY, Oamk)
14.06.2023
- IT-tuki Oamkissa – lue tämä ennen tukipyynnön lähettämistä!
15.09.2017
- Näin teet saavutettavan Word-dokumentin
03.08.2020