Tarvitset salasanaasi mm. sähköpostiisi kirjautumiseen.
Jos salasanasi ei toimi, se ei välttämättä tarkoita, että olet unohtanut sen:
- Tarkista ensin, että sinulla ei ole vahingossa jäänyt Caps Lock (suuret kirjaimet) päälle.
- Joskus on niinkin, että salasanasi ei toimi kaikissa palveluissa: Siispä jos pääset esim. sähköpostiisi, mutta et jonnekin muualle, ongelmasi voi ratketa, kun vaihdat salasanasi.
(Ohjeet: Oulun yliopiston tunnusten salasanojen vaihto; Oamkin tunnusten salasanan vaihto)
Lue myös, millainen on hyvä salasana.
Jos olet unohtanut salasanasi
- Jos sinulla on suomalaiset pankkitunnukset, voit hakea itsellesi uuden salasanan.
- Jos et voi käyttää yllämainittua palvelua, tule käymään Campus IT -palvelupisteellä. Ota henkkarit mukaan! Jos et pääse tulemaan paikalle päivystysaikoina, ota yhteyttä ICT-palveluihin. (Oamkin opiskelija: voit myös pyytää, että salasanasi lähetetään tekstiviestillä Pepissä olevaan puhelinnumeroosi.)
« Takaisin
Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle, Oamkin opiskelijoille, Oulun yliopiston henkilöstölle, Oulun yliopiston opiskelijoille, saavutettava sisältö, UniOulu ja tageilla salasana, salasanat. Lisää permalink suosikkeihisi.