Skip to content

Outlook: näin poistat viesti-ilmoitukset käytöstä


Avainsanat: , , , , ,

Työpöytäilmoitukset, uusien sähköpostien viesti-ilmoitusten poistaminen käytöstä on hyvä tapa, jos jaat tai tallennat näyttöäsi, tai jos haluat keskittyä tekemisiisi ilman tietoa tulleista viesteistä.

Näin otat sähköpostin työpöytäilmoitukset pois käytöstä:

  1. Uusi Outlook
    1. Avaa Asetukset (hammasratas-ikoni) oikeasta yläreunasta.
    2. Asetukset valikon oletusnäkymä on Accounts – Your accounts/Tilisi – Sinun tilisi, valitse General/Yleinen ja Notifications/Ilmoitukset.
    3. Voit joko ottaa ilmoitukset kokonaan pois päältä, tai vaihtaa Notification stylen/Ilmoitustyylin, tai halutessasi sallia ilmoitukset vain tietyiltä henkilöiltä.
    4. Paina Save/Tallenna.
  2. Vanha Outlook
    1. Työkalupalkin vasemmasta yläreunasta klikkaa File/Tiedosto
    2. Vasemmasta alareunasta klikkaa Options/Asetukset
    3. Asetukset aukeavat uuteen ikkunaan, klikkaa Mail/Sähköposti
    4. Ota täppä pois kohdasta Display a Desktop Alert/Näytä työpöytäilmoitus ja paina OK.

« Takaisin

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle, Oamkin opiskelijoille, Oulun yliopiston henkilöstölle, Oulun yliopiston opiskelijoille, UniOulu ja tageilla , , , , , . Lisää permalink suosikkeihisi.