Työpöytäilmoitukset, uusien sähköpostien viesti-ilmoitusten poistaminen käytöstä on hyvä tapa, jos jaat tai tallennat näyttöäsi, tai jos haluat keskittyä tekemisiisi ilman tietoa tulleista viesteistä.
Näin otat sähköpostin työpöytäilmoitukset pois käytöstä:
- Uusi Outlook
- Avaa Asetukset (hammasratas-ikoni) oikeasta yläreunasta.
- Asetukset valikon oletusnäkymä on Accounts – Your accounts/Tilisi – Sinun tilisi, valitse General/Yleinen ja Notifications/Ilmoitukset.
- Voit joko ottaa ilmoitukset kokonaan pois päältä, tai vaihtaa Notification stylen/Ilmoitustyylin, tai halutessasi sallia ilmoitukset vain tietyiltä henkilöiltä.
- Paina Save/Tallenna.
- Vanha Outlook
- Työkalupalkin vasemmasta yläreunasta klikkaa File/Tiedosto
- Vasemmasta alareunasta klikkaa Options/Asetukset
- Asetukset aukeavat uuteen ikkunaan, klikkaa Mail/Sähköposti
- Ota täppä pois kohdasta Display a Desktop Alert/Näytä työpöytäilmoitus ja paina OK.
« Takaisin
Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle, Oamkin opiskelijoille, Oulun yliopiston henkilöstölle, Oulun yliopiston opiskelijoille, UniOulu ja tageilla desktop notification, MS Outlook, notification, Outlook, sähköposti, sähköpostiasetukset. Lisää permalink suosikkeihisi.