Zoom kerää läsnäololistat verkkokokouksiin osallistujista. Lista on kokouksen perustajan tarkasteltavissa. Listassa näkyy
- käyttäjän nimi,
- kirjautuneen käyttäjän sähköpostiosoite sekä
- käyttäjän saapumis- ja lähtöajankohta ja
- läsnäolon kesto minuuteissa
Näin pääset tarkastelemaan itse järjestämiesi kokousten läsnäololistoja kokouksen jälkeen:
- Mene osoitteeseen https://oamk.zoom.us/account/my/report
(Pääset tuonne myös kirjautumisen jälkeisestä päänäkymästä selaamalla Reports, Usage.) - Näet listassa edellisen päivän ja ne tämän päivän kokoukset, joiden loppumisesta on vähintään 15 minuuttia. Tarvittaessa voit rajata hakua 1 kk taaksepäin. (Sitä vanhemmat listat poistetaan automaattisesti.)
- Saat avattua kokouksen osallistujalistan kokouksen riviltä, Participants-sarakkeessa olevasta linkistä (osallistujien lukumäärän kertova numero).
- Oletuksena lista näyttää kaikki erilliset käyntikerrat. Voit valita erikseen, jos haluat että samalla tunnuksella tullut osallistuja näytetään vain kerran, vaikka hän olisi tippunut välillä linjoilta ja tullut paikalle uudestaan.
Muita ohjeita kokoukseen osallistujiin liittyen
- Ks. Zoomin oma ohje siitä, miten saat erotettua osallistujalistasta, ketkä ovat kirjautuneet Zoomiin Oulun yliopiston tai Oamkin tunnuksella: Identifying guests in the meeting/webinar – Zoom Support
- Voit asettaa kokouksesi asetuksiin, että osallistujien on kirjauduttava (minkä tahansa organisaation tai ilmaistilin kautta) Zoomiin voidakseen liittyä kokoukseen: Configuring authentication settings and profiles – Zoom Support
« Takaisin
Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle, Oulun yliopiston henkilöstölle, saavutettava sisältö ja tageilla zoom. Lisää permalink suosikkeihisi.