Tarvitset salasanaasi mm. sähköpostiisi kirjautumiseen. Jos salasanasi ei toimi, se ei välttämättä tarkoita, että olet unohtanut sen: Tarkista ensin, että sinulla ei ole vahingossa jäänyt Caps Lock (suuret kirjaimet) päälle. Toinen vaihtoehto on, että käyttäjätunnuksesi on väärässä muodossa. Joihinkin järjestelmiin kirjaudut käyttämällä pelkkää käyttäjätunnusta ja joihinkin (yleensä pilvipalvelut) käytät koko sähköpostiosoitettasi. Joskus on niinkin, että […]
» Eikö kirjautuminen onnistu?
archive.php
Kuukausittaiset arkistot: January 2015
Eikö kirjautuminen onnistu?
– 13.1.2015
Julkaistu kategorioissa: English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle, Oamkin opiskelijoille, Oulun yliopiston henkilöstölle, Oulun yliopiston opiskelijoille, saavutettava sisältö, UniOulu
Tagit: salasana, salasanat, e-identification, suomi.fi, tunnistuspalvelu
Kommentit pois päältä artikkelissa Eikö kirjautuminen onnistu?
Roskapostin käsittely Outlookissa
– 13.1.2015
Voit halutessasi merkitä Outlookissa (ei webmailissa, vaan erillisessä sähköpostiohjelmistossa) inboxiisi päätyneen roskapostiviestin roskapostiksi, jolloin vältyt jatkossa uudelta vastaavalta postilta. Toimi näin: 1. Valitse roskaviesti klikkaamalla sitä hiiren ykköspainikkeella 2. Valitse sitten Junk Home-/Aloitus-välilehdeltä. 3. Nyt kun olet merkinnyt viestin roskapostiksi, Outlook kysyy (englanniksi, vaikka käytössäsi olisi muuten suomenkielinen Outlook), että haluatko lähettää raportin siitä Microsoftille analysoitavaksi ja […]
» Roskapostin käsittely Outlookissa
Julkaistu kategorioissa: Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle
Tagit: MS Outlook, Outlook, roskaposti, sähköposti
Kommentit pois päältä artikkelissa Roskapostin käsittely Outlookissa