Oamkin opiskelija: opettajasi voi käyttää Turnitin-plagiaatintunnistusjärjestelmää

Avainsanat: , , , , , , , ,
Oamkissa opettajien on mahdollista käyttää plagiaatintunnistuksessa apuna Turnitin-palvelua. Se on käytettävissä Moodlen kautta palautettaville tehtäville. Turnitin-ohje opiskelijoille on Moodlessa. Huomaa, että Moodlessa olevien ohjeiden lukeminen edellyttää kirjautumista Moodleen sekä rekisteröitymistä Opiskelijan ohje -nimiselle Moodle-kurssialueelle.

Urkund, eli aiemmin käytössämme ollut vastaava palvelu, on poistettu meillä käytöstä 31.12.2022.

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin opiskelijoille, saavutettava sisältö ja tageilla , , , , , , , , . Lisää permalink suosikkeihisi.