VPN-portaali (OY)

Avainsanat: , , , , , , , ,

HUOM! Vanha VPN-portaali sa.oulu.fi ei ole enää käytettävissä! Palvelun käyttö on loppunut, samoin Pulse Secure -asiakasohjelman käyttö.

• Jatkaaksesi suojatun VPN-yhteyden käyttämistä, asenna laitteellesi VPN-asiakasohjelma OpenVPN Connect tai FortiClient
  • Sa.oulu.fi-portaalin tilalle on otettu käyttöön vpn.oulu.fi-portaali, jossa on tarjolla palvelut Terveysportti ja Oppiportti. Lisäksi yliopiston henkilökunta pääsee portaalin kautta Lippu-etätyöpöydälle

VPN-portaali vpn.oulu.fi:

Jos käytössäsi ei ole VPN-asiakasohjelmaa, saat suojatun yhteyden yliopiston verkkoon sen ulkopuolelta VPN-portaalin kautta. Saat yhteyden helposti www-selaimen kautta, mutta toimintoja on tarjolla hyvin rajallisesti verrattuna asiakasohjelman käyttöön. Tässä vaiheessa VPN-portaalissa on tarjolla palvelut Terveysportti ja Oppiportti. Näiden lisäksi yliopiston henkilökunta pääsee portaalin kautta Lippu-etätyöpöydälle.

Linkki: VPN-portaali (vpn.oulu.fi)

• Kirjaudu VPN-portaaliin MS-tililläsi (tunnus@univ.yo.oulu.fi tai tunnus@student.oulu.fi).
  • Kirjaudu henkilökuntatunnuksella Lippu-etätyöpöydälle (Lippu Remote Desktop), tunnus käy lyhyessä ja pitkässä muodossaan.

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oulun yliopiston henkilöstölle, Oulun yliopiston opiskelijoille, saavutettava sisältö, UniOulu ja tageilla , , , , , , , , . Lisää permalink suosikkeihisi.