Howspace – digitaalinen fasilitointialusta selaimessa

Avainsanat:

Howspace on digitaalinen fasilitointialusta, joka kokoaa kaiken tekemisen yhteen paikkaan. Howspace on suunniteltu erityisesti fasilitaattorivetoisiin työpajoihin ja tapahtumiin.

Howspace-työtilojen tilaaminen

• ICT-palvelut vastaa työtilojen luomisesta. Tee tilaus sähköpostilla osoitteeseen howspace@oulu.fi. Ilmoita tilauksen yhteydessä kustannuspaikkanumero sekä työtilan nimi.
  • Sekä Oamkin ja Oulun yliopiston henkilökuntaan kuuluvat voivat tilata työtiloja vapaasti. (Yliopistolaiset 1.6.2023 alkaen, Oamkissa palvelu on ollut laajassa käytössä jo helmikuusta 2022.)
  • Kun et enää tarvitse alustaa, arkistoi se ohjeen mukaan.

Käytön tuki ja ohjeet

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle, Oamkin opiskelijoille, Oulun yliopiston henkilöstölle, Oulun yliopiston opiskelijoille, saavutettava sisältö, UniOulu ja tageilla . Lisää permalink suosikkeihisi.