Webropol Survey & Reporting(OY)

Avainsanat: , , , , , , ,

Webropol Survey & Reporting on webbipohjainen kysely- ja raportointityökalu, jolla voit luoda kyselyitä ja kerätä aineistoa. Saamaasi aineistoa voit analysoida, tulostaa siitä erilaisia raportteja ja myös siirtää muihin ohjelmiin jatkokäsittelyä varten.

Linkki palveluun: Webropol Survey & Reporting

• Palvelu toimii verkon välityksellä
  • Kansainvälinen; kyselyt voi luoda 29 kielellä
  • Kerää tietoa sähköpostin, tekstiviestien, mobiilipäätelaitteiden, verkkolomakkeiden, intranetin, paperilomakkeiden sekä puhelinhaastatteluiden avulla
  • Sisältää monipuolisen raportointityökalun, joka mahdollistaa myös tulosten suodatuksen ja ristiintaulukoinnin
  • Tulokset ovat käytössäsi reaaliajassa
  • Kaikki tieto ja tulokset ovat helposti siirrettävissä Exceliin, PowerPointiin, Wordiin sekä välillisesti tilasto-ohjelmiin

Käyttöoikeudet ja -tunnukset

• Tämä Webropol Survey & Reporting -työkalu on käytettävissä yliopiston opiskelijoiden ja henkilökunnan käyttäjätunnuksella.

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oulun yliopiston henkilöstölle, Oulun yliopiston opiskelijoille, saavutettava sisältö, UniOulu ja tageilla , , , , , , , . Lisää permalink suosikkeihisi.