Oulu Campus Navigator

Avainsanat: , , , , ,

Oulu Campus Navigator on mobiili sisätilapaikannus- ja navigointisovellus käytettäväksi Oulun yliopiston kampuksilla Linnanmaalla ja Kontinkankaalla.

Sovellus on ilmainen eikä se vaadi rekisteröitymistä. Sitä voivat käyttää paitsi kampuksen opiskelijat ja henkilökunta, myös vierailijat.

Sovelluksen avulla löydät sijaintisi kampuksella, voit etsiä esimerkiksi auditorioita, toimistoja, neuvotteluhuoneita, läppärilainaamoja tai Campus ICT -palvelupisteen. Halutessasi sovellus näyttää sinulle reitin ja opastaa perille haluamaasi kohteeseen kampuksella.

Toimi näin:

(1) Lataa sovellus käyttäen alla olevia linkkejä:

(2) Asenna

(3) Navigoi!

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle, Oamkin opiskelijoille, Oulun yliopiston henkilöstölle, Oulun yliopiston opiskelijoille, saavutettava sisältö, UniOulu ja tageilla , , , , , . Lisää permalink suosikkeihisi.