Langattomat verkot Oamkin kampuksilla vieraileville

Avainsanat:

Tervetuloa Oulun ammattikorkeakoulun kampuksille!

Langattomat verkot Oamkissa

Jos olet vieraana Oulun ammattikorkeakoulussa ja olet itse korkeakoulusta, joka on mukana Eduroamissa, pääset käyttämään Eduroamia oman korkeakoulusi sähköpostiosoitteella ja sen salasanalla. (Kannattaa testata oman tunnuksen toimivuus jo etukäteen oman korkeakoulun kampuksella!) Käytä Eduroamin oman korkeakoulusi ohjeiden mukaan. Halutessasi voit tutustua Oamkin Eduroam-ohjeeseen.

Jos Eduroam ei ole käytössäsi,  sinut kutsunut Oamkin henkilökuntaan kuuluva voi tarvittaessa tehdä sinulle vierailijatunnuksen, jolla pääset käyttämään Oamkin langatonta verkkoa kampusalueilla. Oamkin oma langaton verkko on nimeltään KK. Kirjaudu verkkoon saamallasi vierailijatunnuksella ja sen salasanalla.

Kampuksilla on lisäksi käytössä täysin avoin ja ilmainen panOULU-verkko. Jos käytät panOULUa, kannattaa käyttää lisäksi oman organisaation VPN-yhteyttä, sillä panOULU ei ole järin turvallinen.

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa Kaikki ohjeet, Oamk , saavutettava sisältö ja tageilla . Lisää permalink suosikkeihisi.