Ongelmia Canon uniFLOW -turvatulostuksessa?

Avainsanat: ,

Canon vastaa Oamkin ja Oulun yliopiston yhteiskäyttöisistä turvatulostimista.

• Canon huolehtii, että laitteissa on paperia ja mustetta. Paperin ja musteen loppumisesta sekä mahdollisista toimintahäiriöistä lähtee automaattinen viesti Canonin palveluneuvojalle, joka saapuu paikalle mahdollisimman pian (arkisin klo 8 – 16).
  • Paperitukokset voit selvittää itse: seuraa laitteen näytön ohjeita ongelman ratkaisussa.
  • Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä suoraan Canonin palveluneuvontaan sähköpostilla (canon (at) oulu.fi). Jos ongelma koskee jotain tiettyä laitetta, ilmoita laitteen sarjanumero: Se on näkyvästi esillä laitteen tarrassa.
  • Laitteiden läheisyydessä pitäisi olla pikaohje (A3-kokoinen juliste). Siinä näkyy puhelinnumero, johon voit olla yhteydessä välitöntä apua vaativissa tilanteissa.

Canonin mallikohtaiset käyttöohjeet

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin opiskelijoille ja tageilla , . Lisää permalink suosikkeihisi.