Office 365 – Outlook: Sähköpostin edelleenlähetys henkilökohtaiseen sähköpostiin

Avainsanat: , , , , ,

Jos et käsittele työtehtävissäsi henkilötietoja, voit halutessasi ohjata sähköpostit haluamaasi henkilökohtaiseen sähköpostiisi myös uudessa sähköpostijärjestelmässä. Ulkoisiin osoitteisiin lähetetty (myös välitetty) posti, jonka sisältöä lähettäjä ei ole erikseen salannut, liikkuu selväkielisinä ulkoisessa verkossa. Oamkin sähköpostijärjestelmän sisäisessä viestinnässä sähköpostiviestit liikkuvat ainoastaan oman verkon sisällä. Erityisen arkaluontoisia asioita ei tule lähettää sähköpostissa edes talon sisällä salaamatta tietoja.

Voit määrittää sinulle saapuvat sähköpostit lähetettäväksi edelleen toiseen sähköpostiosoitteeseesi Office 365 -sivustolla.

Kirjauduttuasi osoitteessa https://outlook.com/students.oamk.fi, valitse asetukset hammasratasikonin takaa löytyvästä valikosta.

Edelleenlähetyksen asetukset löytyvät Tilit-kohdasta.

Varmista, että sinulla on valinta Edelleen lähetettyjen viestin kopiot säilytettän-kohdassa, jotta Outlook Web App ei poista viestejäsi koulun sähköpostista sen jälkeen, kun se on välittänyt viestit toiseen sähköpostiisi.

Muistathan painaa Aloita edelleenlähetys -painiketta, jotta tekemäsi muutos astuisi voimaan. Klikkaa lopuksi Tallenna.

Olethan huolellinen, jotta antamasi sähköpostiosoite on varmasti se oikea. Sinun kannattaa lähettää itsellesi testiviesti edelleenlähetyksen toimivuuden tarkistamiseksi.

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, Kaikki ohjeet, Oamk , Oamkin henkilöstölle, Oamkin opiskelijoille ja tageilla , , , , , . Lisää permalink suosikkeihisi.